2007. november 14., szerda

Kelemen Hunor blogján "eltűnő" megjegyzések ...

Bár ma nem akartam többet írni, arra lettem késztetve, hogy mégis megtegyem. Ma délután írtam pár sort Kelemen Attila RMDSZ képviselő blogjára, amelyben leírtam eme blog indulását és megadtam a linket. Ez az itteni első bejegyzésem után történt 1-2 perccel. Most 2 perce néztem rá a blogra, és meglepetten tapasztaltam, hozzászólásom eltűnt... Talán zavarja a képviselő urat, hogy ide írok? És nem az Ő szájíze szerint? Talán gondoskodni kellett volna róla az elmált tizenév alatt, hogy ne így tegyek.

Ismételten beírtam a képviselő úr blogjára (2x) a következőket:
1.
Érdekesnek találom, hogy a délutáni hozzászólásom már nincs a helyén… Más is járt így?
2.
Csak annyi állt benne, hogy megfogadtam "PARTIUMI" tanácsát és indítottam egy tényfeltáró blogot... na meg a link... http://erdelyi-politika.blogspot.com/
Talán megint eltűnik... Akárcsak az RMDSZ, amikor számadást kell adni!

TALÁN MOST OTT IS MARAD!

Nincsenek megjegyzések: